Klantenservice

Heeft u vragen of wilt u graag advies? Onze klantenservice helpt u graag verder! Op deze klantenservicepagina vindt u onze veelgestelde vragen en antwoorden. Wij zijn tijdens onze openingstijden telefonisch bereikbaar via +31 (0)33 258 22 77 of via info@hangright.nl

Veelgestelde Vragen

Hoe plaats ik een bestelling in de web shop?

Om een bestelling te plaatsen maakt u een account aan met uw contactgegevens, bezorgadres e.d. Bent u een nieuwe klant – Maak dan hier uw account aan.

Wat zijn de levertijden?

Omdat wij de profielen en lijsten zelf op maat maken kunnen wij ook snel leveren. Wij streven ernaar om (gedurende werkdagen) op de dag van de order de bestelde producten te verzenden, maar zeker de volgende dag. (m.u.v. de weekeinden en feestdagen). Bezorging is ook mede afhankelijk van ons koeriersbedrijf.

Voor de groothandel: De leveringstermijn wordt per bestelling onder voorbehoud meegedeeld. Gevallen van overmacht, zoals stakingen of de niet-levering door de fabrikant, kan laattijdige levering tot gevolg hebben. De overschrijding van de leveringstermijn geeft nooit recht op schadevergoeding.

Hoewel wij onze uiterste best doen zoveel mogelijk van de producten op voorraad te houden, kan het gebeuren dat een artikel even niet op voorraad is, waardoor de bestelling niet binnen de aangegeven 24 uur verzonden kan worden. In het onwaarschijnlijke geval, zullen wij u hiervan op de hoogte brengen en houden.

Uw bestelling wordt bezorgd op maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur. Voor België en overige internationale zendingen, mits anders aangegeven, geldt nooit een tijdsgarantie.

Als u niet thuis bent bij de bezorging zal het pakket bij uw buren worden aangeboden, tenzij u aan heeft gegeven dat dit niet wenselijk is. U ontvangt in dit geval een kaart met het telefoonnummer van de bezorger in uw brievenbus van de bezorger. U dient contact met deze op te nemen voor een 2e bezorgafspraak.

Wat zijn de verzendkosten?

De door ons berekende verzendkosten zijn nooit alleen de postzegel en de verpakking. De producten moeten uit het magazijn gehaald worden, ze moeten verpakt worden, er wordt een adressticker geprint, de betaling moet verwerkt worden enz. Zelfs aan een bestelling van één enkel product hebben we minimaal 10 minuten werk. De verzendkosten zijn dus nooit kostendekkend, daar leggen we altijd op toe. Uw bestelling wordt, afhankelijk van het pakket, verzonden met Post.nl, DHL of een ander erkend koeriersbedrijf.

Nederland – voor consumenten
Voor verzending binnen Nederland hanteren wij twee tarieven, afhankelijk van het totale orderbedrag. De verzendkosten zijn voor alle betalingsmogelijkheden gelijk.

Verzendkosten:
Onder de € 99,00 = € 7,50 (incl. BTW)
Boven de € 99,00 = Gratis verzending

Waddeneilanden en België – voor consumenten
Voor verzending naar de Waddeneilanden en België hanteren wij twee tarieven, afhankelijk van het totale orderbedrag. De verzendkosten zijn voor alle betalingsmogelijkheden gelijk.

Verzendkosten:
Onder de € 150,00 = € 14,95 (incl. BTW)
Boven de € 150,00 = Gratis verzending

Voor bestellingen naar andere landen in het buitenland zijn de verzendkosten variabel, i.v.m. de afmeting en het gewicht van het pakket. Neem hiervoor van te voren contact met ons op via de mail of telefoon.

Nederland – voor de groothandel
Toebehoren en lijsten in verstek tot een maximum van 175cm (kleine pakken):

Vanaf € 150,00 : franco
Onder € 150,00 : € 7,50 vrachtkosten
Onder € 75,00 : € 7,50 vrachtkosten + € 7,50 kosten voor kleine orders.

Staaf lengtes (grote pakken):
Vanaf € 500,00 : franco
Onder € 500,00 : € 25,00 vrachtkosten
Onder € 75,00 : € 25,00 vrachtkosten + € 7,50 kosten voor kleine orders.

Voor bestellingen tegen “netto” prijzen : Altijd € 25,00 vrachtkosten

Vanwege een aparte transport methode kunnen verstekken en toebehoren hieraan niet worden toegevoegd.

Waddeneilanden en België – voor de groothandel
Toebehoren en lijsten in verstek tot een maximum van 175cm (kleine pakken):

Vanaf € 150,00 : € 7,50 vrachtkosten
Onder € 150,00 : € 15,00 vrachtkosten
Onder € 75,00 : € 15,00 vrachtkosten + € 7,50 kosten voor kleine orders.

Staaf lengtes tot een maxium van 260 cm (grote pakken):
Vanaf € 500,00 : € 7,50 vrachtkosten
Onder € 500,00 : € 32,50 vrachtkosten
Onder € 75,00 : € 32,50 vrachtkosten + € 7,50 kosten voor kleine orders.

Voor bestellingen tegen “netto” prijzen : Altijd € 32,50 vrachtkosten

Voor bestellingen naar andere landen in het buitenland zijn de verzendkosten variabel, i.v.m. de afmeting en het gewicht van het pakket. Neem hiervoor van te voren contact met ons op via de mail of telefoon.

Kan ik een bestelling retourneren?

Wanneer u niet tevreden bent over een ontvangen product dan kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen. Dit kan alleen mits het product ongeopend is en in de originele verpakking zit. Goederen die op maat gemaakt zijn, kunnen niet retour gezonden worden met recht op terugbetaling.

U kunt uw product(en) opsturen naar HangRight Kamp 14 3811 AR Amersfoort (hiervoor moet u zelf de verzendkosten betalen), maar het is ook mogelijk uw bestelling in de winkel retour te doen. Let er op dat wij bij beide manieren van retourneren altijd de originele factuur willen ontvangen.

HangRight zal binnen 30 dagen na ontvangst van uw retourzending de betaling terugboeken. Als u een retour wilt aanmelden gaat u naar Mijn bestellingen, klikt u op bestelling bekijken en onderaan de bestelling kunt u de retour aanvraag maken.

Betaalmethodes

Wat zijn de betaalmethodes en kosten?

We hebben zes manieren waarop je bij ons kan betalen. Bekijk ze hieronder.

Betaalwijze           Betaalkosten
iDeal           Gratis
BanContact/Mr. Cash (België)           Gratis
Vooruitbetaling           Gratis

iDeal

Doe je aan internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heb je toegang tot iDeal, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.

Waarom zou je kiezen voor iDeal?

  • Je betaalt snel, simpel en veilig online via je eigen bank.
  • Je hebt geen speciale software nodig om iDeal te gebruiken.
  • Op werkdagen voor 12.00 uur met iDeal besteld? Binnen 24 uur verzonden!
  • Betalen met iDeal is bij BaklijstenGigant altijd volledig gratis.

Bancontact

Betaal met BanContact/Mister Cash. Dat is wel zo veilig en snel. Kies bij BaklijstenGigant voor deze betaalmethode, vul je kaartnummer en vervaldatum in en je wordt automatisch naar de vertrouwde site van jouw bank geleid.

Hier wordt gevraagd om het bedrag te controleren en te betalen met je authenticatie middel. Afhankelijk van je bank is dat een kaartlezer of een paswoord.

Waarom kiezen voor BanContact/Mister Cash?

  • Je betaalt snel, simpel en veilig online via je eigen bank.
  • Op werkdagen voor 12.00 uur besteld? Binnen 24 uur verzonden!
  • Betalen met BanContact/Mister Cash is bij BaklijstenGigant volledig gratis.

Vooruitbetaling

Vooruit betalen is naast de veilige manier van iDeal ook een handige optie om een bestelling te plaatsen en af te rekenen. U gaat als volgt te werk.

Nadat uw winkelmandje de juiste artikelen bevat die u wilt bestellen kiest u weer voor afrekenen. Kies nu voor de optie ‘vooruitbetalen’. Zodra u deze optie aanvinkt krijgt u direct informatie te zien hoe u te werk moet gaan.

Schrijf het bedrag a.u.b. binnen 7 dagen over naar de volgende rekening:
Rekeninghouder: HangRight CV
IBAN: NL 41 INGB 0008 0882 09
BIC: INGB NL 2A
Bank naam: ING

Staat uw vraag er niet bij? Neem contact met ons op!





Uw naam

Uw e-mail

Uw onderwerp

Uw bericht